Vakna upp ur en mardröm..

Godmorgon alla! Fy, drömde att min lägenhet var ett mentalsjukhus?! Helt galet. Att det var fem stycken tjejer inkl. jag. Sen att vi satt i vardagsrummet som i drömmen var ett allrum och där vi hade samtal med en som arbetade där. Sen var alla störda, och en berätta om att hon gilla vassa knivar och att hon gillade och cutta sig i handlederna men att hon fick mer kickar utav att skära i andras! Sen var det en som blev besatt i vissa människor och hon börja förfölja dom!? Helt sjukt må jag säga, alla tjejer var helt borta i sina egna världar och jag inbilla mig att jag var frisk och det var typ därför jag var där. Men iaf senare var vi i köket och skulle laga mat(?) och då hittar knivtjejen en vassa kökskniv och blev helt galen först skar hon sig i sina handleder och hennes ögonen blev helt besatta utav blodet, sen kollar hon på mig och frågar får jag göra det på dig? och jag säger nej, sen slutar det med att hon blir helt galen och jagar mig! och jag springer till ett rum som inte har ett lås och jag visste att det på andra sidan hade ett men ändå sprang jag dit. Jag håller för dörren och hon blir tyst sen känner jag något vasst på ryggen och då hade hon stoppat kniven mellan dörrspringan, så jag flyttar mig till mitten och aktar mina fötter också så hon inte skär i mina hälsenor. Sen hör jag hur hon viskar utanför ba naaattaaa, naatttaaa, duuu kommer inte undaan. naattaa jag är häär och så småskrattar hon..

Fy varför ska det finnas mardrömmar?! Fast har drömt läskigare men ändå!


Hon såg typ ut såhär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0