Imorgon börjas det igen!

Hej, hur mår ni? Jag mår rätt bra, fast har asont i svanskotan så har levt på smärtstillande hela helgen men dom pillrena har inte hjälpt så mkt. Så imorn ska jag till Stefan och knäcka ryggen och det. Men annars har jag varit med Bästis nästan hela helgen, i fredags var vi på stan och käka sen fikade vi lite senare. I lördags vilade jag bara för jag kunde inte varken sitta och nästan inte resa mig upp. I går åkte jag till bästis, då kollade vi på film och sånt. Idag har jag inte gjort så mkt har varit och klippt mig, sen har jag solat :) Bara tagit det lugnt helt enkelt, eftersom jag börjar imorn. Men ska kolla på konferensresan nu, pusspå'er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0