Lite bilder från huset

Har varit i huset en hel del nu, fast idag blev jag inte långvarig för pappa och dom skulle riva väggen och det sen hade jag hunden och han kunde inte vara lugn när jag och min syster höll på där ner och byggde grejer. Snart äre dags att börja måla lite i mitt rum antaligen till helgen. Sen ska panelväggen upp, hoppas verkligen att det blir bra(men det ska självklart inte jag sätta upp;)). Fotade lite när jag var där igår men på något sett glömde jag köket, hela huset och hallen både uppe och nere! :O smart man är.


(Vardagsrummet, väggen ska rivas och golv ska höjas på andra sidan m.m.)



(mammas och pappas rum, som är under makeover som ni kanske ser;))




(datarummet/gästrum?)


(trappan ner till källaren, som är under makeover)


(En del utav mitt rum i källaren, som också ska få en makeover ;))




(Till sist har vi ett av badrummen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0