Nytt år, nya tag. Eller?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Yes!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
- Har lärt mig att inte ha såna, för håller dom aldrig. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, jag blev faster!
4. Dog någon som stod dig nära?
- Nja, beror på hur man menar med nära. Mammas morfar, men jag har inte träffat han sen jag var liten.  
5. Vilka länder besökte du?
 - Oj, jag har bara varit i Sverige i år! Katastrof! 
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
 - Resa såklart!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
-  Har inga speciella, men finns många minnen från 2010 som alla utgångar, gotland m.m.
8. Vad var din största framgång 2010?
-
9. Största misstaget?
- Finns en del.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Ja, och det har varit hemskt.  
11. Bästa köpet?
- Oj, det vet jag inte har köpt rätt mkt.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Skulle nog gissa på kläder och skor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Ja massa!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Waka Waka med Shakira för alla utgångar i somras, sen finns det en hel del andra som Mirkofånkåt med September som spelades en del i Göteborg.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- Både ja och nej, har väl varit mycket varierande.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Åkt utomlands, en finns andra saker också.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- Ingenting faktiskt.
18. Hur tillbringar du julen?
- Med familjen som alltid.
19. Blev du kär i år? -  Nej 
20. Favoritprogram på TV?
- Desperate Housewives, Vampire Diaries, The big bang theory och Cougar Town
21. Bästa boken du läste i år
?
- Vet inte om jag har läst någon bok iår.
22. Största musikaliska upptäckten?
- Har inte fastnat för någon speciell artist elr grupp, men favoritlåtar har jag självklart haft.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Önskade mig inget som jag minns iaf
25. Något du önskade dig men inte fick?
- Önskade mig inget särskilt som sagt.  
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
- Blev 18år, så det blev ut på krogen!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Nja.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Vardaglig stil.
29. Vad fick dig att må bra?
- Mina vänner och familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
- haha
31. Vem saknade du?
- Morfar och min syster från London.
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Alla, helt underbara!


Kommentarer
Postat av: madde

jag fick videon av dig eller gina, för nån av er skickade den videon till mig på min mobil!:D<3

2011-01-07 @ 01:10:57
URL: http://arkenfjall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0