En bok i min smak..

Go'kväll! Har pluggat hela kvällen nästan, och nu har sitter jag med boken som jag började läsa igår :D Längesen jag läste faktiskt, gjorde det mer när jag var mindre. Den boken jag började läsa är en självbiografi som tre systrar har skrivit. Tycker mer om böcker som har hänt någon på rikigt än såna där deckare och skit. Men iaf boken heter De oskuldsfulla, och det är tre syskon som berättar om deras uppväxt i en sekt och många har säkert hört talas om Guds barn som leddes av David Berg. Jättehemsk bok, men riktigt bra! Läste lite av den för kanske två år sen men slutade, men vet inte varför. Jag rekommenderar boken starkt för dom som tycker om självbiografier och kanske har intresse utav och veta mer om sekter osv. Nu ska jag nog läsa lite till, sen blir det the big bang theory.
Puss och Godnatt!:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0